Klacht: Kwaliteit broekpak olijf niet kreukvrij

op 17 augustus 2017 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Mevrouw de Bruyn.Naar aanleiding van uw E-mail deel ik het volgende mee .Het door mij gekochte broekpak stuur ik niet retour omdat ik het heb weggegeven, naar mijn mening kunt u beter de afd. Kwaliteitscontrole opdracht geven om de andere pakken ( er zullen er vast wel meer in het magazijn hangen ) te controleren op de kwaliteit van het product van €99.99 wel erg duur is. Bij een ander bedrijf heb ik een soort broekpak gekocht voor €49.95 en draag dit met veel plezier ook na enkele wasbeurten.Dus met andere woorden had ik van een broekpak van €99.99. Veel meer kwaliteit verwacht .

Gewenste Oplossing:

Geen idee

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ajvanelst@quicknet.nl