Klacht: Kunt niks boeken

op 05 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb bij VakantieVeilingen n veiling ” gewonnen ” voor 29 euro van Fletcher hotel ,hartstikke blij want Ik wil graag met mijn vriend verrassen voor zijn verjaardag en op 29 en 30 oktober een kamer boeken in de buurt van Scheveningen . Nou ik naar t hotel gebeld ,kon was n kamer vrij ,maar ik had t verkeerd begrepen moest via n link . Wat denk je niks te krijgen ,ja in januari . Nou daar gaat mijn verrassing , ik heb terug gebeld naar t hotel gebeld . Die konden niks doen , hoofdkantoor Fletcher en vakantie veiling ,ook niks .Heb dus gewoon pech . Nu kan ik niks anders regelen ik baal ontzettend . Ik wil mijn geld teug ,omdat t n e ticket is

Graag mijn geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 oktober 2016 om 17:56 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u op de gewenste datum geen gebruik kan maken van uw arrangement.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat het een tegenvaller is dat u nu ziet dat er geen beschikbaarheid is voor 29 oktober.

Wij hebben de beschikbaarheid voor u nagekeken en zien dat u op 28 oktober en op 30 oktober een boeking kan maken. Op 30 oktober is er een kamer vrij in Naaldwijk. Wij kunnen er helaas niet voor zorgen dat u op 29 oktober terecht kan.

Het spijt ons oprecht dat wij u niet kunnen helpen hiermee.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Cin 123