Klacht: krijg product niet waarvoor het staat geprijst in de winkel.

op 30 juli 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kom net terug van een bezoek aan een Blokker winkel.

Vanuit het schap heb ik een lego doosje uitgezocht.
LEGO City met het legonummer 60146.(op het doosje). Op het prijskaartje voor het doosje stond €5,99. En ook op dit prijskaartje staat het nummer 60146. Ook staat hierbij een beschrijving, iets met politie. Er staat overigens geen beschrijving op het doosje lego zelf.

Ik kom bij de kassa en de kassa scant €9,99 waarbij ik aangeef dat op het prijskaartje €5,99 staat. Uiteindelijk bij de hoogst verantwoordelijke van de winkel geweest, Een vriendelijke mevrouw.

Ik heb haar uitgelegd dat op het prijskaartje het nummer correspondeert met het nummer op het legodoosje net zoals alle andere legodosjes op dezelfde plank. Ik mag er logischerwijs vanuit gaan dat deze prijzen dan kloppen. Toch hield deze mevrouw voet bij stuk dat het niet klopt en dat ik dit doosje niet krijg voor de prijs zoals aangeduid in het schap.

Dit lijkt mij een rare reactie. Ik heb vervolgens een klacht ingediend bij Blokker zelf, maar zij hebben tot op heden nog niet gereageerd. Graag verneem ik een reactie op mijn klacht.,

Ilse

ik had dit legodoosje graag gehad voor de prijs waarmee het stond aangeduid in de winkel. Helaas heb ik ondertussen dit doosje lego in een winkel elders gehaald.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilse99