Klacht: Krijg nog wel berichten, maar kan niet meer communiceren

op 31 januari 2018 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Schoolbank.nl

5 maanden geleden - Beste Coos Huijsen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het niet meer mogelijk is om vanaf het platform berichten te versturen. Wellicht dat er iets mis is met het SchoolBANK pluslidmaatschap. Om dit voor u na te kijken ontvangen wij graag meer gegevens. U kunt een e-mail sturen naar de helpdesk (service@schoolbank.nl) met daar in uw geboortedatum en SchoolBANK inlog-mailadres. Hartelijk dank. Met vriendelijke groeten, Het SchoolBANK-team

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 09 februari 2018 om 15:49 geantwoord

Beste Coos Huijsen,

Hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door coos huijsen