Klacht: krijg nog steeds aanmaningen wat betreft mijn klacht met refnr 568801

op 20 december 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

na meer dan een jaar krijg ik nog steeds een aanmaning tot betalen voor een artikel dat ik nooit besteld heb. ik heb enkel op hun site een product aangeklikt waarna er een pagina openging om je gegevens in te vullen. ik dacht dat het hier om een login pagina ging aangezien er nergens vermeld stond dat je met het invullen van gegevens en het klikken op de balk om verder te gaan je een verbintenis tot een aankoop aanging aangezien je enkel je naam en adres moest ingeven en er niet achter je rekening gegevens en betaalopties werd gevraagd had ik totaal geen vermoede dat ik dit product nu gekocht had. dus heel vage pagina. een tijdje erna kreeg ik een product dat ik volgen hen besteld zou hebben in de bus; aangezien ik dit niet moet hebben heb ik meteen een schrijven naar de hoofdzetel gestuurd en hen heb verzocht om de retourkosten te bekostigen zodanig ik het product kon terugsturen. ik ga zelf niet opdraaien voor de retourkosten terwijl ik niks heb besteld had. ik heb op mn schrijven nooit antwoord gehad en heb dus het product ook nooit terug gestuurd. nu heb ik daar al enkele aanmaningen van gekregen die ik genegeerd heb. nu zoveel tijd verder krijg ik plots weer een laatste aanmaning vooralleer zij overgaan tot een rechtzaak. er wordt mij verzocht binnen de 96 uren te betalen. ik zou dan ook maar 70€ moeten betalen ipv de 84.35€ . ik ga hier echter weeral niet op in omdat ik van mening ben dat het hier om onwettige verkoopspraktijken gaat die niet stroken met de wettelijk bepaalde verkoopsregels. ik wil dus af van da aanmaningen en omdat ik binnen de wettelijke termijn dit heb meegedeeld en het product wilde terugsturen op hun kosten waar zij totaal niet hebben gereageerd. ps: ik heb jullie hierover ook geschreven een jaartje geleden. het refnr van mijn klacht is 568801.

als ze afzien van de verkoop en mij in de toekomst geen aanmaningen of dergelijke documenten meer sturen. de verkoop moet teniet gedaan worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 december 2017 om 21:20 geantwoord

Hello Patrick,

There has been communication in the past with our customer service. We have explained how the order came to pass, and provided return instructions as well.

In your last communication you stated that you were not going to pay to send it back.

As we have not received the goods in return, nor received any more communication, the case has been handed to IO International Collections.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick van baelen