Klacht: krijg mijn geld niet terug

op 18 mei 2016 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Een maand geleden kocht ik wat broodjes en drinken bij La Place in Den Haag. Het geld werd 2 x afgeschreven. Nu 9 emails en 3 telefoontjes en facebook contact verder heb ik mog steeds mijn geld niet. Alles geprobeerd. In de winkel kunnen ze niks doen. Inmiddels ben ik een en al frustratie! Iedereen zegt het op te lossen maar ze reageren allemaal niet meer. Het is echt een rommel daar qua organisatie!

Als ik mijn geld terug heb en als ze toegeven sat ze er een zooitje van maken

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 18 mei 2016 om 12:52 geantwoord

Geachte heer Hijzen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Allereest vind ik het erg vervelend om te horen dat deze kwestie al een tijdje loopt. Vanuit de Gastenservice willen we u hier graag bij helpen. Daarom hebben we meerdere malen telefonisch en per e-mail contact met u gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie van u mogen ontvangen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een print screen van uw betaalafschrift met de twee betalingen toe te laten komen zodat wij dit kunnen nakijken en zo nodig de restitutie kunnen uitvoeren? Ook zullen we u tegemoet komen met een extra attentie vanuit La Place Gastenservice voor het ontstane ongemak. U kunt uw e-mail richten aan gastenservice@laplace.nl ter attentie van Nicole.

Alvast hartelijk dank hiervoor.
Mocht u verder nog vragen hebben, hoor ik dat graag.

Nicole
Gastenservice

Alle klachten die gemeld zijn door danielhij