Klacht: Krijg het niet opgezegd

op 24 juni 2016 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een paar jaar een abonnement op splendid club. Ik wil nu opzeggen maar krijg altijd lijn bezet als ik het nummer op de site probeer te bellen. Er is ook geen email te vinden.
Wat kan ik doen?

Groeten Anne de Louw

Gewenste Oplossing:

Wanneer het abonnement opgezegd is, ik geen betalingen meer doe en geen boekjes meer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne1992