Klacht: Krijg geld niet terug wat supersaver van de airline heeft terug gekregen

EvMastrigt op 04 december 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op iedere site zie je dat mensen zijn opgelicht door Supersaver. Een bedrijf dat wereldwijd vliegtickets verkoopt.
Alle reviews, ook op forum Radar, reviews op website, allemaal spreken ze over oplichting. Honderden zo niet duizenden gedupeerden. en zij maken nog steeds reclame om reizen te boeken. Kortom zij benadelen klanten voor miljoenen euro’s, die nog steeds doorgaan. Ik heb € 5.931,67 betaald voor vliegtickets op 13 februari 2020. Deze vluchten met China Airlines zijn gecanceld.
China Airlines heeft op 28 juli 2021 de ticketkosten terugbetaald aan Supersaver. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd Supersaver te bereiken. Post naar het websiteadres Celsiusstraat 32- 1-0562 in Heerhugowaard komt terug met: geadresseerde niet bekend, terwijl dit adres nog op hun website staat. Handelsregister vindt het bedrijf niet. E-mails komen terug etc. Ik verwacht niet dat ik nog een cent terugkrijg, maar ik zie zoveel desperate mensen op internet, dat hier iets moet gebeuren. Het is pure oplichting en het moeten stoppen om nog meer mensen te duperen. Kunt u hieraan aandacht besteden?
Heb ook Radar en Opgelicht geschreven.
Erick van Mastrigt
Gestuurd aan Opgelicht en Radar op 1 december 2021
Gestuurd 4 december naar Klacht.nl

Geld terugkrijgen of bedrijf failliet laten gaan. Met elkaar faillissement aanvragen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EvMastrigt