Klacht: Krijg geen verbinding met Mydrive connect.

op 01 augustus 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Probeer net als afgelopen jaar verbinding te krijgen met Mydrive connect met m\\\’n TomTom Live Serienr. R11 219H04631 . Wil wederom een poging wagen om de kaart van Europa te updaten. Is wederom na veel pogingen weer niet gelukt (??????).
Ik heb de TomTom aan mijn zoon gegeven, die gaat komende donderdag 3 augustus naar Italië.
Afgelopen zondag 30 Juli heeft hij via de mail om hulp gevraagd, kreeg een automatisch bericht dat binnen twee werkdag gereageerd zou worden. Niet dus!!!! Heb voor mezelf vorig jaar een Garmin gekocht waar ik wel op kan vertrouwen maar ik ga een heel andere kant op, naar het Noorden.

Ik ben tevreden als ze nou eens reageren, doen ze nooit! En vooral het probleem van de verbinding met Mydrive connect eens oplossen zodat eindelijk de kaart kan worden geüpdate. Kom je afspraken eens na!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Teyl