Klacht: krijg geen reactie op mn ticket en bellen werkt al helemaal niet !

op 14 juli 2016 over Lecturama in de categorie Magazines

Ik krijg maar geen respons op het klantennummer van lecturama , krijg steeds een bandje te horen met de openingstijden maar er wordt nooit opgenomen alleen t bandje. Nu heb ik de gehele curses digitale fotografie afgenomen en de bon voor de digitale camera opgestuurd maar verneem niets ook niet op t ticket wat ik heb aangemaakt 2 juli jongleden ?

Als ze gewoon doen wat afgesproken is.Als die camera niet meer te leveren is dan hadden ze dat wel mogen vermelden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturama

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 14 juli 2016 om 15:10 geantwoord

Geachte heer Huizinga,

Allereerst onze excuses dat er niet eerder een antwoord is gekomen op u vraag. Wij zullen zorgen dat u voor volgend weekeinde de camera in bezit heeft. Dit zullen we ook nog bevestigen op de ticket die is aangemaakt. Wij zullen een extra presentje bijvoegen.

Klantenservice Lecturama

Alle klachten die gemeld zijn door Nbnl