Klacht: krijg geen reactie op mail

op 21 januari 2018 over Acer in de categorie Electronica - Computers

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

5 maanden geleden - Geachte herman van zuuk, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

5 maanden geleden - Geachte herman van zuuk, Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

5 maanden geleden - Geachte herman van zuuk, Een van onze medewerkers heeft u inmiddels via email te woord gestaan. Mogen wij de klacht op deze website voor u sluiten? Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u natuurlijk vrij te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Reactie van de melder van de klacht herman van zuuk

5 maanden geleden - Beste Acer Ik verwacht dat een laptop die normaal gebruikt word langer mee gaat dan 2 jaar. Wij hebben een defecte laptop die het net 2 jaar heeft volgehouden,en waar wij geen kosten aan willen maken. Het contact wat ik met jullie gehad heb was erg onduidelijk, en dat jullie geen passende service willen verlenen vind ik erg teleurstellend. mochten jullie de laptop alsnog voor garantie willen repareren, dan hou ik mij aanbevolen. de klacht kunnen jullie sluiten. Groet, Herman

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 05 februari 2018 om 16:25 geantwoord

Geachte herman van zuuk,

Hartelijk dank voor uw reactie,

We hebben aangegeven dat we uw toestel graag repareren, maar dat u afziet van een betaalde reparatie.
Mocht u zich bedenken, dan kunt u altijd opnieuw contact met ons opnemen door te reageren op de eerder door u ontvangen e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.(chatfunctie, telefoon)

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door herman van zuuk