Klacht: krijg geen reactie op geschreven brieven, geen contact per telefoon en het mail adres bestaat blijkbaar niet

op 08 april 2016 over Lecturama in de categorie Magazines

Krijg regelmatig aanmaningen met boete voor betalingen van de serie kralen.
Kan geen overzicht van de firma krijgen van betalingen die ik al gedaan heb en eventueel nog zou moeten betalen omdat het onmogelijk is om met Lecturama contact te krijgen. Ik weet niet wat ik moet doen en ik heb het vermoeden dat ik alles al heb verrekend. Maar omdat de papieren bij de laatste zending zoek zijn geraakt, kan ik niets controleren. Maar contant op een of andere manier is schijnbaar onmogelijk.

Graag zou ik van u willen weten hoe ik met lecturama contact kan maken ofwel kunt U wel contact krijgen. het schijnt voor mij onmogelijk te zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturama

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lecturama nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 30 mei 2016 om 19:12 geantwoord