Klacht: Krijg geen mousse/ douchegel uit de fles

op 20 september 2017 over Therme in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, ik heb als kadootje de therme skincare Bali flower mousse gekregen. Ik heb deze al eerder gehad en vind hem heerlijk. Maar nu krijg ik al meteen na opening niks uit te bus/ fles. Bekend probleem?

Alvast bedankt!!

Gewenste Oplossing:

Graag een nieuwe Bali flower foaming shower mousse

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Therme over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Therme in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Therme een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Therme

Heeft op 21 september 2017 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilse,

Vervelend om te horen dat er niks meer uit je Therme skincare Bali Flower komt shower mouse komt. Hiervoor gaan wij natuurlijk een oplossing zoeken. Zou je een e-mailtje kunnen sturen naar: cons.advies@remarkgroep.nl? Hierin mag je dan je NAW-gegevens vermelden, inclusief de EAN-code (barcode), batchnummer (Het batchnummer kunt u terugvinden op de onderkant/bodem van de flacon of in de sealrand van de tube).

Hartelijke groet en een mooie dag toegewenst,
Therme

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse0903