Klacht: Krijg geen mousse/ douchegel uit de fles

op 20 september 2017 over Therme in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Therme over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Therme in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Therme een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Therme

Heeft op 21 september 2017 om 08:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilse,

Vervelend om te horen dat er niks meer uit je Therme skincare Bali Flower komt shower mouse komt. Hiervoor gaan wij natuurlijk een oplossing zoeken. Zou je een e-mailtje kunnen sturen naar: cons.advies@remarkgroep.nl? Hierin mag je dan je NAW-gegevens vermelden, inclusief de EAN-code (barcode), batchnummer (Het batchnummer kunt u terugvinden op de onderkant/bodem van de flacon of in de sealrand van de tube).

Hartelijke groet en een mooie dag toegewenst,
Therme

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse0903