Klacht: krijg geen interactieve tv ontvanger

austin a40 op 25 juni 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

ik ben al jaren klant bij caiway,
en ik merk dat het tv signaal steeds slechte word,
daarom wil ik overstappen op interactieve tv.
en als ik dat wil doen kost mij dat weer € 5 extra per maand
ook na bijna 30 jaar klant te zijn bij caiway.
of ik moet over gaan naar voordeel heb daar minder mb,
of naar slim dan moet ik nog meer gaan betalen
ik wil de ontvanger gratis hebben naar zoveel jaar,
als ik nu nog ruim 30 jaar bij jullie wil./moet blijven kost mij dat ruim 1800 euro extra,
en nieuwe klanten krijgen er een gratis bij en zijn goedkoper uit,plus de eerst 6 maanden minder kosten,
waarom is dit, alleen om nieuwe klanten te krijgen en tegen de oude klanten zeggen wij hebben jullie toch al.
Ik vind dat caiway oude klanten tegemoet mag komen met een GRATIS tv ontvanger,
via de chat ging het niet,moest maar voordeel of slim nemen,
het kon wel als ik € euro per maand extra betaal,
ik daar pas ik voor naar zoveel jaren,
misschien kan ik bij u wel een ontvanger kopen maar niet huren
wil u er eens over nadenken om om mij toch een gratis ontvanger te sturen, ben u dan daar er dankbaar voor.
en als het toch niet gaat lukken denk ik aan een andere provider in plaats van Caiway~.
hoop snel iets van u te horen
groetjes hans mertens

als ik een GRATIS interactieve tv ontvanger mag ontvangen
dan blijf ik trouw aan Caiway

er zijn genoeg andere aanbieders.

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht. Helaas is het bij uw huidige abonnement, Gewoon Voordelig, niet mogelijk om kosteloos een interactieve tv ontvanger te ontvangen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw coax tv enkel maar slechter wordt, dit hoort naar behoren te werken. Ik stel dus voor dat u voor deze problemen even contact opneemt met onze klantenservice, dit kan per chat, WhatsApp, live chat of telefonisch. Hierbij kan mijn collega u helpen om het probleem hopelijk op te lossen en om anders een afspraak met een monteur in te plannen. Bij uw huidige pakket kost de eerste interactieve tv ontvanger €7,50 per maand, een eventuele tweede zou gratis zijn. Wat ik u hierbij aan kan bieden is een eenmalige creditering van €45. Dat komt neer op een half jaar gratis interactieve tv. Ik hoor graag of u hiermee akkoord gaat. Met vriendelijke groet, Brian Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 juli 2020 om 17:00 geantwoord

austin a40

Heeft op 01 juli 2020 om 17:07 geantwoord

wil GEEN nieuw abonnement , wil een interactieve tv ontvanger,
en dat het signaal weer normaal wordt, heb al heel lang caiway maar het wordt steeds slechte. daarom wil ik over op een tv ontvanger

Reactie van de melder van de klacht austin a40

2 jaren geleden - zie boven