Klacht: krentenbollen oud

op 22 september 2016 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 21 oktober 2016 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat de losse krentenbollen niet aan u verwachtingen voldeden. Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar onze verantwoordelijke inkoper.
Onze inkoper heeft uw reactie doorgestuurd naar onze leverancier met het verzoek de controles te verscherpen.
Wij sturen u een tegoedbon toe zodat u nieuwe krentenbollen kunt kopen. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door Tineke Met