Klacht: kreeg geen stoel voor mijn zoon ondanks dat ik volle prijs betaald heb

op 15 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Vloog alleen met 3 kleine kinderen vanuit LA naar Nederland. Heb 4 tickets gekocht waaronder een ‘infant seat’ ticket voor onze 14 maanden oude zoon. (bijna $1100). Bij het inchecken bleek dat hij in het systeem stond hij als ‘lap child’ (dat had slechts 35 euro gekost ipv de $1100 die ik betaald heb) Heb een uur bij de incheck balie gestaan om de stoel te eisen waar voor betaald was waar mij uiteindelijk verteld werd dat als ik niet ophield er iemand bij kwam en ik helemaal niet meer mee mocht. Tevens was er geen eten voor mijn zoon aanwezig aangezien hij een ‘lap child’ was. Kon een apple juice kopen voor 3 euro en een broodje voor 6 euro. Ben erg klantonvriendelijk behandeld en voelde me vernederd; met name door het balie personeel. Volgens het personeel was het niet mogelijk om een seat te kopen voor een kind onder de 2 jaar. De reis is uiterst stressvol verlopen. Had juist die extra $1100 uitgegeven om de reis met 3 kleintjes wat soepeler te laten verlopen.

Mijn geld terug (mijn zoon heeft als lap child gevlogen terwijl er betaald is voor een stoel).
Een stoel voor op de terug reis.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht schatjes90278

5 jaren geleden - Na telefoontje op telefoontje, email op email, heb ik uiteindelijk de helft van de ticket plus $100 terug gekregen. De stoel op de terug reis zou gegarandeerd zijn maar ook dat ging WEER mis!!! Dit keer stond hij helemaal niet op de passagiers lijst. Gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen maar het is ongelooflijk dat het weer voor problemen heeft gezorgd. Daarnaast is een koffer niet aangekomen. We kregen een dag na aankomst een telefoontje van een Amerikaanse maatschappij dat zij onze koffer hadden in Las Vegas. We zijn hem uiteindelijk zelf gaan ophalen. Nadat wij onze koffer al in bezit hadden kregen we een telefoontje van Arkefly dat ze onze koffer hadden. What?!? Er is zo veel mis gegaan, het heeft me allemaal zoveel stress en tijd gekost (brief waar nooit op geantwoord is), toen de klacht op deze site, een stuk of 10 telefoontjes, meerdere emails, stress bij het inchecken, stress door de koffer....Ja, we hebben wat geld terug gekregen maar vind het zelf uiteindelijk niet voldoende voor alle tijd/stress.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Arkefly beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door schatjes90278