Klacht: Kreeg foutmelding dat parkmobile niet geactiveerd kon worden

op 07 juli 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde om vandaag (07-07-2017) om 14:19 parkmobile activeren, maar kreeg de melding dat parkmobile niet geactiveerd kon worden en dat ik het later nogmaals moest proberen. Dit heb ik twee keer geprobeerd en kreeg steeds dezelfde melding. Vervolgens heb ik parkmobile afgesloten (voor het afsluiten alsnog gecheckt of het geactiveerd was of niet). Zojuist om 16:25 kreeg ik een berichtje dat parkmobile nog actief is.. hier klopt niks van. Nu is er voor niks 8.02 euro afgeschreven!!

Het betreft de zone: 30053

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik 8.02 euro teruggestort worden op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

1 maand geleden - Beste heer Taskan, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u problemen heeft ervaren met het starten van uw parkeeractie. Graag vernemen wij van u of u op een andere manier betaald heeft voor uw parkeeractie, zodat wij kunnen nagaan wat wij voor u kunnen betekenen. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Reactie van de melder van de klacht taskanf

1 maand geleden - Ik heb zojuist naar mijn bankafschriften gekeken en zag dat er nog geen 8,02 euro is afgeschreven, terwijl Parkmobile app aangaf dat er 8,02 euro afgeschreven zou worden. Wat ik eerder aangaf over dat er 4,50 euro was afgeschreven,is van een eerdere parkeeractie in Rotterdam. Dus dat afgeschreven bedrag van 4,5 euro klopt dan wel. Ik hoop dat het bedrag van 8,02 euro (in Utrecht zone:30053) niet wordt afgeschreven. Uiteindelijk heb ik niet op die plek (zone: 30053) geparkeerd en was ik weggegaan. Mvg, Taskan

Alle klachten die gemeld zijn door taskanf