Klacht: Krat bier in eens niet meer in de aanbieding..

op 07 juli 2012 over C1000 in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag was ik bij de C1000 om 2 kratten bier. De Grolsch kratjes stonden op internet voor €8,99 dus ik neem 2 kratten mee.

Als ik later thuis kom dan blijken deze kratten ineens voor €12,19 te zijn afgerekend.
Reclame was natuurlijk van de site gehaald.

Ik ga terug naar de winkel om mijn verschil terug te vragen en hier uit wordt de conclusie getrokken dat HUN NIET verantwoordelijk zijn voor de prijzen op de website (Je kiest er zelf voor om de naam C1000 te voeren) en ik naar mijn geld kan fluiten.

Ik werk zelf ook in een winkel waar wel eens iets fout gaat, maar als er een fout op de website staat, waar wij ook niet verantwoordelijk voor zijn, dan passen wij wel de prijs aan.

C1000 dit zijn jullie verplicht!!!

Als ik wist dat de bier niet in de aanbieding was dan had ik het ook niet bij jullie gekocht!

Gewenste Oplossing:

Geld terug en een excuses

Alle klachten die gemeld zijn door mwdam