Klacht: Kraskaartje

op 27 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kraskaartje kan niet gevonden worden op internet.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als er een oplossing voor word gevonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 27 juli 2017 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik vermoed dat u het webadres invult in de zoekbalk van Google in plaats van in de browserbalk. Dan lukt het vast wel mevrouw Wanmaker. Succes met uw deelname en graag tot ziens in onze World of Food.
Met vriendelijke groeten,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Ik vermoed dat u het webadres invult in de zoekbalk van Google in plaats van in de browserbalk. Dan lukt het vast wel mevrouw Wanmaker. Succes met uw deelname en graag tot ziens in onze World of Food.
Met vriendelijke groeten,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wanmakermijntje@gmail.com