Klacht: kraskaartje

op 24 juli 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kunt u mij vertellen hoe ik mijn kraskaartjes kan controleren.

Ik heb met het personeel gesproken en ze vertelden dat ik

www.dekamarkt.nl/IJmuiden moest invullen, maar helaas lukt niet

ik heb het ook gedaan zonder www ervoor niets lukt, het blijkt dat vele mensen met het zelfde probleem zitten. kunt u mij helpen.

Gewenste Oplossing:

Het is een prachtige zaak geworden zeer overzichtelijk

ik heb niets te klagen hoor.

Heeft u er een oplossing voor?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 25 juli 2017 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het webadres vult u in in de browserbalk en dus niet via de zoekbalk van Google. Dan moet het vast wel lukken mevrouw Van Staveren. Ik wens u veel succes toe met uw deelname.

Met vriendelijke groeten
Dekamarkt
afdeling klantenservice

Het webadres vult u in in de browserbalk en dus niet via de zoekbalk van Google. Dan moet het vast wel lukken mevrouw Van Staveren. Ik wens u veel succes toe met uw deelname.

Met vriendelijke groeten
Dekamarkt
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr van Staveren