Klacht: Krant zeer beschadigd en nat ontvangen

op 01 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 03 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Kaas,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant beschadigd te hebben ontvangen.

Excuses voor dit ongemak!

Wij hebben uw klacht ontvangen via het internet. Dit betekent dat wij contact gaan opnemen met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurd. Wij willen natuurlijk dat u heerlijk van uw krantje kunt genieten.

Wist u dat u de krant ook digitaal kunt lezen? Mocht u hier hulp bij willen dan horen we dit graag.

Wij wensen u een mooie week toe.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Kaas