Klacht: Krant weer niet ontvangen (3x in 1 week)

FBPvanderHeijden op 11 september 2021 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Altijd krant op tijd gehad. Vorige week zaterdag en afgelopen maandag geen krant gehad. Na melding dinsdag tm vrijdag wel weer krant gehad en vandaag (zaterdag) dus weer niet. Nooit geen bezorgklachten gehad en nu 3x in 1 week. Wat is er aan de hand ?
Dan krijg je de mogelijkheid om de krant digitaal te lezen. Moet je een account aanmaken met je e-mail adres. In een aparte mail moet je dan je account activeren met het ingevulde e-mail adres. Als je dan content wil openen krijg je de melding dat het niet het juiste e-mail adres is, terwijl het toch geactiveerd en geverifieerd is. Al met al werkt het niet.

Heel simpel, krant op tijd bezorgen. Daarvoor hebben we al tig jaren een abonnement.
Voor afgelopen periode graag abonnementsgeld compenseren lijkt me de minste oplossing dus ik laat het aan het ED over hoe zij het willen oplossen. Wij hebben al jaren een abonnement en eigenlijk nooit klachten gehad, daarom hoop ik dat ze trouwe abonnementsleden ook graag willen behouden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FBPvanderHeijden