Klacht: Krant via vakantieservice van familielid niet ontvangen

op 30 juni 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Wij ontvangen via de vakantieservice van een familielid het AD. Alleen is deze vandaag, 30 juni, niet bij ons bezorgd. Op de website kan je als abonnee eenvoudig hiervan melding maken. Echter niet als je de krant via een dergelijke service als de vakantieservice van iemand anders ontvangt. Ook is nergens te lezen wat te doen. Hiervoor moest ik telefonisch contact opnemen. Eerst krijg ik de computer. Bij het niet herkennen van de ingesproken tekst, word ik doorverbonden met een ‘echte’ medewerker. Hiervoor heb ik 14 minuten en 16 seconden in de wacht mogen blijven. Wellicht had ik voor die telefoonkosten wel een krant kunnen kopen. Tip: zet in ‘veelgestelde vragen’ ook het antwoord bij ‘wat te doen als je de krant via iemand anders/via een andere abonnee/via vakantieservice niet ontvangen hebt’.

Als dit net zoals abonnee makkelijk te regelen is. Ik ben zelf abonnee geweest en ik weet hoe het als abonnee wel makkelijk te regelen is om te melden dat je geen krant hebt ontvangen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Virginiafv