Klacht: krant van 8 mei

op 10 mei 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 mei 2017 om 16:46 geantwoord

Geachte heer Bloo,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft. Ook bieden wij de mogelijkheid om de krant (op dagen dat u deze niet ontvangt) digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u alsnog op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Indien u onverhoopt nogmaals problemen ervaart met de bezorging, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht. Dat stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijk groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.Bloo