Klacht: Krant niet ontvangen

op 08 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2016 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Janssen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van De Telegraaf op zaterdag 8 oktober 2016 niet goed is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u zaterdag uw klacht al kenbaar heeft gemaakt bij onze klantenservice. Deze is doorgezet naar de bezorgservice en de nodige handelingen zullen worden getroffen om dit in de toekomst te voorkomen.
Helaas hebben wij geen mogelijkheid meer tot nabezorging dus zullen wij ter compensatie een dag toevoegen aan uw abonnement, zodat u de gemiste krant niet hoeft te betalen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door T3legraaf157