Klacht: Krant niet of veel te laat ontvangen

op 04 juli 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds meer dan een half jaar ben ik met het AD in de clinch om mijn krant op tijd bezorgd te krijgen ; i.e. voor 07:00 uur volgens hun eigen norm.
Soms gaat dit een tijdje op goed (het kan dus wel) maar dan, zoals nu alweer een week of vijf niet. Ik ga om half acht de deur uit en zeker twee van de vijf dagen is de krant er dan nog niet. De overige dagen valt hij pas ruim na zeven uur in de bus. Ik heb verschillen keren een klacht ingediend op de AD website maar dit helpt dus ook niet. Ook de belofte om binnen drie dagen contact met je op te nemen komen ze niet na. Ik ervaar dit als een minachting van je klanten. Of durven ze het niet omdat ze dit proces niet in control hebben?
Ik betaal netjes op tijd mijn abonnement kosten; mijn deel van dit leveringscontract, dan mag ik van het AD toch ook verwachten dat zij zich houden aan hun deel van dit contract. Maar blijkbaar is dit te veel gevraagd.
Ik overweeg nu serieus om mijn krant maar op te zeggen.

Als de krant conform de eigen AD regels door de week voor 07:00 uur en op zaterdag voor 07:30 gezorgd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie G