Klacht: Krant niet of te laat bezorgd gedurend 1,5 jaar

op 26 september 2017 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds begin 2016 wordt de ochtendkrant (minimaal 2 keer per week) te laat of helemaal niet bezorgd. Elke keer telefonisch gemeld en als antwoord:
fiets kapot, auto kapot, niet zeuren, te laat is toch ontvangen!, wordt doorgegeven aan bezorgdienst, we hebben te weinig bezorgers .
De verbetering tot op heden toe helemaal NIETS !!!
Wanneer ik de bezorger aanspreek krijg ik aleen een grote mond, ik niet begrijp,had niet anders verwacht is een donkergetinte buitenlandse.
Eind van het jaar (kerst) wordt ook nog een fooi verwacht !!!!
Wel moet vermeld worden dat de nota elke 3 maanden wel volledig correct is. Geen cent te weinig gedeclareerd ! Klachtenmeldingspunt (personeel) heeft ook geen meerdere, als daar om gevraagd wordt. Iedereen doet dus maar wat zonder controle.
Ik heb zelfs een sollicitatie geplaats dat ik ook bezorger wilde worden: wel vergoeding en niets doen zoals nu ook het geval is. Als antwoord: we hebben nog geen vacature vrij, als er iets vrij komt hoort u van ons.
Ze lezen je brief nog niet eens goed!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de OCHTENDKRANT volgens abonnement ma. t/m vrijdag voor 7 uur bezord wordt en za. voor 8:00 u.
1.) Minimaal 6 weken gratis, dit krijg ik ook als ik mijn abonnement opzeg en bij een andere krant een (proef) abonnement neem.
2.) Excuses van de bezorgdienst,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Reactie van de melder van de klacht Rien Mulder

1 maand geleden - Eindhovens Dagblad heeft te kennen gegeven niet te willen reageren op klacht.nl Dan ben je er ook van af. De ellende gaat dus gewoon door. Het interesseerd ze gewoon geen donder dat je klant bent en je krant op tijd wil , als je maar betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Rien Mulder

1 maand geleden - Deze week wordt hij om 10:00 u bezorgd, volgens mij moeten ze het maar middagkrant gaan noemen. Niemand bij het Eindhovens dagblad doet iets met je klacht, zelfs de redactie laat niets horen. Nu hebben ze als smoes voor 09:45 u wordt hij bezorgd, maar helaas om 10:00 u nog niets.

Alle klachten die gemeld zijn door Rien Mulder