Klacht: Krabpaal

op 02 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb een krabpaal bij action gekocht en vannacht is mijn kleine kitten hier in blijven hangen. En dan echt met de touwen om haar nek strak vastgedraaid! Als ik het niet op tijd had gezien. Dan was ze er niet meer geweest!! Ik wil bij deze hier een klacht voor indienen. Hoe kunnen jullie dit product verkopen terwijl het niet veilig is! Katten spelen ook als je er niet bij bent. Moet er niet aan denken dat het gebeurd als ik werken ben en kom zo thuis !!! Daarbij staat er ook geen wasrschuwing op de verpakking hierover ! Dit is echt schandalig dat dit in jullie assortiment zit! Graag hier een oplossing voor!

Ik ben tevreden als dit uit de handel wordt gehaald zodat andere mensen dit ook niet kan gebeuren. Daarbij zou ik graag een compensatie willen voor dit voorval. Ik ben hier emotioneel heel erg van aangedaan. Ik durf de kitten niet meer uit het oog te verliezen nu. Werkelijk de schrik van mijn leven !!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenny Brand