Klacht: KPN wil niets weten van klachten/ klantenservice zeer onbeschoft!!!

op 10 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 19 juli 2011 een mobiele internet abonnement gekocht voor mijn tablet (merk viewsonic)bij een KPN winkel. Tablet had ik bij mij en ze hebben mij verzekerd dat ze een perfect abonnement voor mij hadden. Volgende dag ging ik op vakantie en internet werkte niet terwijl alle instellingen klopten. KPN gebeld. Hun technische dienst was niet bereikbaar en ze zouden mij terugbellen. Nooit gebeurd. Dus weer gebeld van: of oplossing of zie ik van het abo af. Ik moest langskomen bij de winkel. Gelijk na mijn vakantie langs de winkel. Ze kunnen niks – had ik gelijk moeten bellen met de klantenservice. Nu was het te laat om van het abo af te zien! Alles uitgelegd. Ik zou worden gebeld door de klantenservice. Weer niks. Weer gebeld. Technische dienst kon niks voor mij doen – tablet niet door hen verkocht (logisch – was toch een SIM ONLY!!!). Dus wilde ik klacht indienen. Een zeer onbeschofte medewerker klantenservice wilde mij niet helpen. Nog een keer gebeld, andere medewerker. Ik moest een brief schrijven naar hun kantoor in Groningen. Eind augustus een brief, Tot november geen reactie en met klantenservice kon ook niks worden geregeld. In november nog een brief. Tot nu toe geen reactie. In de tussentijd nog 2 zeer onbeschofte medewerkers klantenservice gesproken. 1tje zei: je kan geen manager spreken omdat ze niet met de klanten praten… dit spreekt boekdelen over hun ****** dienstverlening. Nog een keer langs de winkel – ze konden weer niks doen dus in mei abo opgezegd (jaar voor NIKS betalen) en nog een keer een klacht ingediend. Weer niks. Vandaag weer gebeld en alweer een onbeschoft wijf aan de lijn: abo is opgezegd dus we gaan niks met uw klacht doen… U kunt niemand hierover spreken… Ze wilde niet eens luisteren naar het verhaal dat ik wel 100x die klacht persoonlijk, per brief en telefonisch heb geprobeerd in te dienen. Ze vroeg: hoe lang wilt u nog hierover discussiëren? Tot het opgelost is!!!
Ik ga zeker nooit van mijn leven iets van KPN kopen en ik raad iedereen hetzelfde aan.

Geld terug voor mijn abonnement - die kon ik immers niet gebruiken en geld voor niks betaald en excuses voor de onbeschofte klantenservice!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 10:34 geantwoord

Beste DagmaraS,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Afra
KPN Webcare Specialist

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Mobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door DagmaraS