Klacht: KPN wil mijn geld niet op tijd terugbetalen

op 06 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Eind april een Prepaid toestel bij KPN gekocht en deze met Visa kaart afgerekend. De eerste week van mei wordt het pakket afgeleverd en moet er ineens onder rembours betaald worden. Na direct telefonisch overleg met KPN kon ik het pakket betalen en aannemen. Het dubbel betaalde geld zou ik binnen 4 weken retour krijgen. Begin juni maar eens contact opgenomen waar het geld blijft. Melding gekregen dat het niet duidelijk was of ik wel dubbel betaald had!? Men zou het nakijken en mij terugbellen. Na enkele dagen zelf maar weer teruggebeld, omdat ik geen telefoontje had ontvangen. “KPN gaat een melding naar de afdeling voor u maken, kijkt het e.e.a. na en dan ontvangt u het geld retour.
Om niet te kinderachtig te doen heb ik maar eens afgewacht.
Inmiddels is het 3 juli en heb ik toch zelf maar weer eens de telefoon gepakt. Aangegeven dat ik nu eindelijk mijn eigen geld wel eens terug wil hebben en niet meer wil wachten. Uiteraard is de betreffende afdeling niet te bereiken en mag de mevrouw niet doorverbinden naar een leidinggevende. “U ontvangt binnen nu en een week of drie uw geld en meer kan ik u niet zeggen”. Nou, dan ben je mooi uitgepraat over je eigen dure centen! Toch maar een klacht ingediend op de KPN website met de vraag of of de medewerkster (waar ik de allereerste afspraak mee had gemaakt) mij terug wil bellen of een leidinggevende. Er komt een antwoord terug: “graag meer informatie zodat wij alles kunnen inlezen”. Dat was niet mijn vraag…KPN had ook gewoon de telefoon kunnen pakken! Maar goed, netjes alle informatie opgestuurd. Vandaag komt het verlossende antwoord: “Helaas heb ik geen andere mogelijkheid om uw vraag door te sturen naar de betreffende afdeling. Dit is reeds gedaan, helaas gaat dan wel opnieuw de verwerkingstijd van ongeveer 3 weken weer in. (!!!!?????)
Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak. Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com” Gelukkig, het komt er dus op neer dat ik maar moet gokken wanneer ik mijn eigen en in deze tijd best veel geld retour ga ontvangen!? Ik ben beniewd of deze site bij mensen terecht komt die eens goed gaan nadenken over waar we mee bezig zijn.

Zoals bijna 10 weken geleden ook al aangegeven zou ik graag uiterlijk week 28 mijn geld terug ontvangen. Ik vraag mij af hoeveel rente ik erbij krijg...

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 10:30 geantwoord

Beste Eekhart,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Afra
KPN Webcare Specialist

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Mobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eekhart