Klacht: KPN verkoopt fabeltjes?

op 09 juli 2012 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Toen een KPN verkoper mij belde met een aanbod om over te stappen van Solcon ADSL VOIP plus Ziggo Digitaal TV naar een KPN Alles-in-een Pakket Zakelijk Standaard, was mijn énigste voorwaarde, dat de Family7 TV zender in het pakket begrepen was. Hij heeft het nagekeken en zei, “Ja, inderdaad, Family 7 zit er bij inbegrepen”. Goed!
Toen ik de Interactieve TV brochure van het Installatiepakket las, zag ik dat Family7 in het Pluspakket zit.Toen heb ik de Zakelijke hulplijn gebeld en gevraagd hoe het zat met Family7. De dame vertelde mij eerst dat ik €10 extra moest betalen. Toen ik haar vertelde hetgeen de verkoper zei en dat ik geen extra geld wilde betalen voor iets dat afgesproken was, vertelde zij mij dat, inderdaad, het pluspakket zat niet inbegrepen bij het zakelijke InstapPakket, maar wel in het Standaard Pakket dat ik besteld had. Okee, goed dan.
Vanochtend kwam de monteur – heel efficient, vriendelijk en professioneel.
Maar toen wij probeerden Family7 te selecteren, stond het, met de rest van het Pluspakket, grijs – niet selecteerbaar dus!
Hulpdesk weer gebeld, uitgelegd, en doorgeschakeld naar een andere dame. Zij vertelde mij heel duidelijk dat ik € 10 extra per maand moet betalen of moet alles annuleren. Helaas krijgen wij dan KPN as telefoon provider, niet Solcon die we eerder hadden.
Hetgeen haar twee collega’s mij verteld hadden maakte haar niets uit. Zij zei dat ze er niets aan kon doen.
Zij vertelde dat haar manager precies hetzelfde zou zeggen, maar zij wilde mij niet doorschakelen naar hem/haar, en toen ik vroeg om naar haar manager’s manager te spreken zei ze: “U zal nooit verder komen dan mij, en ik hebt u twee opties gegeven, meneer!”.
Ik vond deze aanpak heel erg vreemd en vertelde haar dat ik het gesprek verder ging opnemen; toen was zij meteen heel erg opgewonden een wilde er niets van hebben. Toen ik haar vroeg het nog een keer te herhalen heeft ze opgehangen.
Ik wil liever geen zaken doen met een bedrijf, waarvan de medewerkers liegen, en daarom absoluut niet betrouwbaar is.

Ik wil dat KPN de afspraak nakomt, die ik met hun twee werknemers maakte, en mij het Pluspakket toevoegt - gratis!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Digitale TV in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Digitale TV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Digitale TV

Heeft op 01 september 2012 om 12:46 geantwoord

Beste normanh,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com

- http://www.twitter.com/kpnwebcare

- http://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Ivette

KPN Webcare Specialist

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Digitale TV beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door normanh