Klacht: kpn sucks

op 05 augustus 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

sinds 6 weken ben ik aangesloten bij kpn, nou met recht een ramp.
monteur sloopt in je woning je privé kabels.
en meld je deze klacht dan kom je in de wacht rij van weken en weken.
ik heb voor hondenren euro’s schade aan bekabeling en aan muren door kpn.
Tv heeft slecht beeld en mobiel slecht ontvangst, ik heb meerder simkaart ontvangen maar niks helpt.
kpn mobiel is echo echo echo echo en bijna nul ontvangst….(TJA BUITEN STAAN HELPT)
voorheen was het Vodafone en deze deed het wel goed, nu beweerd kpn dat mijn mobiel van een paar maanden oud defect is….vanaf dag 1 Vodafone na kpn is in eens mijn toestel kapot in 60 seconde na simkaart wisseling.

Ik dacht dat kpn zo goed was maar vergeet het maar…..ik ga gewoon terug na ziggo want ziggo doet wel iets voor zijn klanten.
kpn doet alleen maar geld innen en de rest verschuilt zich achter …..kan ik niet bereiken.

ik stort mijn geld terug …..
Dus beste lezer trap niet in kpn…..kpn is suck en de service is zero, word het te moeilijk dat delete ze jou chat
wanneer kpn mijn los laat en mijn weer terug laat gaan na ziggo, want ziggo doet iets voor haar klanten…kpn is sucks en kijk alleen na poen
en kpn moet echt niet denken dat ze betaald krijgen voor deze rotzooi wat ze geleverd hebben.

wanneer kpn mijn kosteloos los laat en mijn weer terug laat gaan na ziggo, want ziggo doet iets voor haar klanten...kpn is sucks en kijk alleen na poen
en kpn betaald alle schade die jullie waardeloze monteur heeft aangericht aan mijn prive eigendom en waardeloze verbinding aan alle kpn producten

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door f.b43049