Klacht: KPN mobiel

op 16 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 3 januari naar de KPN winkel Spijkenisse gegaan waar ik geholpen werd door Nerissa . Deze vertelde mij dat de mobiel niet op voorraad was en dus moest wachten op 4 januari Aangezien ik aan het werk ben op die dag werd te telefoon op dat adres geleverd Prima dacht ik . Tot die zaterdag 4 januari ik niets ontving en na een telefoontje met een van de vele medewerkers van KPN te horen kreeg dat deze Maandag 6 jan geleverd zou worden waarna ook dit niet gebeurde . Ik ben inmiddels 6 x in de winkel gestaan en werd niet verder geholpen. Mobiel was onderweg verder konden ze niets doen. Zaterdag 12 januari ben ik naar de winkel gegaan en heb annulering aangevraagd . KPN kwam zijn afspraken niet na . Geen mobiel geen abonnement geen simkaart niets . Waarna er een brief via de winkel naar Sandra Furtado filiaal Barendrecht werd gestuurd .Deze zou mij die dag nog berichten dit deed zo ook belde 1 x om te vragen wat de bedoeling was en zou later met een oplossing komen wat ook weer niet gebeurde aangezien mijn abbo maandag 13 in zou gaan.
Mandag 13 niets vernomen geen mobiel geen belletje niets . Toen dinsdag 14 weer op hoge poten naar de winkel KPN Spijkenisse om dat de hele boel maar te annuleren . Na veel gezeur en veel gedoe waardoor de hele winkel volliep en een gesprek waar we uiterst onbeschoft werden behandeld door mevrouw Sandra Furtado filiaal barendrecht is het abbonement stop gezet. Zou binnen 24 uur een mail krijgen en alles zou let op mijn woorden per direct stop gezet worden, Maar mevrouw Sandra heeft weer geen mail gestuurd en mij dus niet uit het systeem gehaald aangezien ik geen nieuwe telefoon kan aansluiten op 16 januari. Dus alles bij alles heb ik een heleboel kosten gemaakt parkeerkosten , vrije dagen , en heb er nooit iets voor ontvangen behalve een grote mond en hoop gezeur .En kan me nu ook niet meer aansluiten in de winkel . Ook 17 januari naar de xl in Barendrecht gereden weer kunnen ze nietsdoen en moet ik afwachten tot maandag 20 januari

Allereerst het opnieuw aansluiten met een abonnement aangezien ik over mag stappen van een andere provider ivm met geen bereik ondervind ik elke dag problemen . En compensatie voor alle gemaakte kosten . Parkeer kosten a 28,30 euro Vrije dagen en telefoon kosten .
Plus een persoonlijk excuses van mevrouw Sandra Furtado

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cvoogt