Klacht: kpn medewerker,Werkt bij randstad”gedetacheerd”.Enschede

op 05 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij jullie een klacht liggen van de kpn en gaat over een mederwerker die prive verhalen verteld aan klanten die hulp nodig hebben bij hun problemen bv internet of mobiel.
Nu is ’t zo dat kpn mij zou benaderen zodat ik mijn verhaal aan hun ook nog eens kon vertellen,maat tot op heden is dit niet gebeurd.Wat kan ik hier mee of niet,ik weet ’t niet.

Zolang kpn mij niet kan benaderen is dit niet af te sluiten.

Mvg Stephan Struik

Gewenste Oplossing:

Dat kpn mij benaderd en dat zij en ik tot een oplossing kunnen komen en kunnen afsluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stephan Struik,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Afra
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door sqjason