Klacht: KPN Digitenne Abonnement is niet stop gezet.

op 18 januari 2014 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Oktober 2012 zijn mijn ouders verhuisd van een vrijstaande woning buiten het dorps naar een kleine rijtjeswoning in de het centrum door opkomende ouderdom.

In de oude woning was er geen fatsoenlijke mogelijkheid om digitale televisie te ontvangen dus werd er gebruik gemaakt van KPN digitenne.

In de nieuwe woning zijn ze overgegaan naar een alles-in-1 abonnement met KPN Interactieve Televisie. Waarbij het Digitenne abonnement overbodig is geraakt.

Het Digitenne abonnement is telefonisch opgezegd, tegelijk met het controleren van de porterings aanvraag van de nieuwe provider. Telefonisch is toegezegd dat het abonnement was opgezegd.

Nu, ruim een jaar later, zijn mijn ouders er achter gekomen dat er nog steeds betaald werd voor Digitenne. Mijn ouders zijn totaal digibeet, en dachten dat de afschrijving door KPN was voor de digitale televisie die ze immers nog steeds afnemen bij KPN. In totaal hebben ze 14 * €16,50 = €231 betaald voor niets.

Na dit aangekaart te hebben bij KPN werd het Digitenne abonnement gelijk stop gezet, maar een tegemoetkoming over het afgelopen jaar waarbij de dienst ten ontrechte werd afgeschreven door wangedrag bij KPN werd afgescheept met argumenten als 'eigen schuld' en 'uw ouders hadden maar beter op moeten letten'.

Deze reactie vind ik ronduit absurd wanneer we hebben over mensen van 70+. Graag ontvangen mijn ouders een credit van €231 voor het ten ontrechte betaalde abonnementsgeld van de afgelopen 14 maanden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mwijnbergen