Klacht: KPN, DIERLIJKE BEHANDELING NAAR KLANTEN TOE!!!!!

op 04 april 2013 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Het begon met een afsluiting, om een lang verhaal kort te maken. Kpn sloot me af zonder enige aankondiging. Laat in de avond realiseerde ik me dat ik niet kon bellen. Ik bel naar de klantenservice en kreeg een botte persoon aan de lijn die schreeuwend aangaf: “moet u maar op tijd betalen!! Pardon??? Kijk maar eens naar mijn betaalhistorie. Ik betaal OP TIJD!! Hij wilde me niet helpen en hing gewoon de hoorn op. De volgende ochtend nogmaals contact opgenomen met kpn. Kreeg een vriendelijke dame aan de lijn die direct zag dat ik onterecht was afgesloten. Ze had er direct werk van gemaakt.Ze bood haar excuses aan wat ik enorm waardeerde en een uur later kon ik weer bellen.

Wat gebeurd er nu tot mijn grote verbazing.

Kpn heeft mij VOLLEDIG afgesloten omdat door de feestdagen mijn betaling te laat binnen was. Ik heb netjes gebeld om verhaal te halen word ik onthaald door de boodschap : “MOET U MAAR OP TIJD BETALEN!!!” Je zult het wel raden door niemand minder dan door de zelfde persoon die ik eerder ook gesproken had. Dit terwijl ik al jaren klant ben! En op één keer na te laat met betalen ben!
Ik ben dus voor alle mensen die dit lezen volledig ( niet kunnen bellen maar zelf ook niet gebeld kunnen worden) afgesloten ondanks dat ik een betaalbewijs kon aantonen. Van de 4 medewerkers die ik te spreken kreeg hingen er 2 gewoon de hoorn onbeschoft op omdat ze mijn vragen niet konden beantwoorden. Als antwoord kreeg ik: “ik ga niet met je in discussie!” Waaarom? Ik stel een vraag en ik wens een duidelijk antwoord.

De vraag was: “waarom word ik volledig afgesloten zonder enige aankondiging?

Ik werk al jaren met klanten, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo met klanten omgaan. Totaal niet meedenken, oplossend werken. Geen geld, dan gaan alle deuren dicht. Is dit waar KPN naar streeft? Zo raak je al enorm veel klanten kwijt. Ik heb geleerd dat kwaliteit en vertrouwen voorop staat Ik heb zo’n verschrikkelijke spijt dat ik mijn abonnement verlengd heb. Had beter naar T-Mobile of Vodafone kunnen gaan waar klanten wel gewoon normaal behandeld worden. Ik zal de mensen om mij heen wel even vertellen hoe het bij mij is gegaan en hoe mijn ervaring met KPN is. Want zo’n behandeling wens ik niemand toe!

met spoed aangesloten te worden

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 05 april 2013 om 11:50 geantwoord

Beste Sam1981,

Naar aanleiding van je klacht heb ik de situatie bekeken. Hieruit blijkt echter dat je aansluiting gewoon open staat en dus zou moeten werken.
Het kan zijn dat in de tussentijd een collega deze inmiddels heeft gewijzigd. Ik ga er dan ook van uit dat het probleem is opgelost.
Mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen bezoek dan gerust eens een van onze kanalen zoals Facebook (http://on.fb.me/10NUReI), Twitter (http://bit.ly/114k1oO) of het forum (http://bit.ly/V7Fms7).

Daan
KPN Webcare