Klacht: KPN adviseert malafide oplichtersclub

op 18 mei 2020 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

14 april jl belde ik KPN Klantenservice met een vraag over Instagram ivm hardnekkig probleem met deze app. Ik heb KPN als provider. Zij (medewerker Esther Bakker) gaf mij een 020-nummer door van een zogenaamde helpdesk, van www.klantenservicetelefoonnummer.nl bleek later. Dit is een malafide club, ws vanuit India! Maar ik had er vertrouwen in omdat het nummer van KPN kwam! Met mooie verhalen schreven zij 3 x 200 euro van mijn rekening af, nadat ik had ingelogd om zogenaamd een bedrag voor een zgn code voor te schieten dat ik later terug zou krijgen. Voor 600 euro het schip ingegaan!!! Klachten ingediend bij KPN maar ik word elke keer afgescheept. Zonder hen had ik dat nummer nooit gebeld, want normaal gesproken vertrouw ik zulke zaken niet. Waardeloos van KPN dat zij gevaarlijke, verkeerde info verstrekken en vervolgens niet thuis geven en zogenaamd niet aansprakelijk zijn. Zonder hun ‘advies’ was ik nooit met deze figuren in aanraking gekomen en er niet ingetuind. Ik dacht, het nummer komt van KPN dus het zal wel te vertrouwen zijn.

Wanneer KPN de door hen veroorzaakte schade van 600 euro vergoed of mij daarin tegemoet komt door vergoeding van tenminste 400 euro

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Avnoort10