Klacht: Koude burgers

op 12 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik heb samen met een paar vrienden een bestelling geplaatst met voornamelijk veel burgers waaronder paar cheeseburgers en quarterpounders en big mac. De grotere burgers was op het randje met de temperatuur. De cheeseburgers daarin tegen waren zo koud alsof het leek dat het 2 uur heeft gestaan. Ik ben terug gegaan en werd vriendelijk geholpen. Krijg ik de 4 zelfde burgers terug maar dan wat platgedrukt alsof het terug gegooid is en even is aangestampt. Dit hielp echter niet en het waren nog steeds koude burgers. Ben weer terug gegaan en werd mij verteld dat t zo hoort. Nou sorry hoor maar ik heb toch echt wel eens warme cheeseburgers op dus ik weet niet waar dit vandaan komt. Heb alle 4 de cheeseburgers laten liggen en heb 2 chili chickens besteld. Deze waren wel warm. Mac donald kerkerplaat te dordrecht

Ik heb vertrouwen in een oplossing van jullie. Alvast hartstikke bedankt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lars Otten