Klacht: Koude Big Mac

op 02 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bij de McDonalds Spakelerweg dacht ik het lekker een Big Mac menu te gaan eten, helaas was mijn Big Mac koud, ik ben met mijn Big Mac terug gegaan naar de toonbank en mijn klacht gemeld, ik zou een nieuwe Big Mac krijgen en deze zou naar mij toe gebracht worden. Na lang wachten toch maar even vragen waar de Big Mac bleef. Zij waren het vergeten en gaven mij gelijk een nieuwe Big Mac, eindelijk eten. Helaas was ook deze koud. Ѐѐn keer kan gebeuren, maar 2x achter elkaar??? Je zou denken dat men na de eerste klacht wel wat beter op zou letten. Ook was het personeel zeer ongeïnteresseerd en kortaf.
Ik hoop dat zij in de toekomst beter zullen opletten wat zij mensen verkopen en er ook rekening mee houden met iets als voedselvergiftiging. Ik heb natuurlijk de 2e hamburger ook niet opgegeten en een derde poging durfde ik niet meer te wagen. Heel jammer dit!
Chantal Jansen

Wanneer zij hun werk naar behoren doen en met een glimlach

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeiknietzoovergebryikerwnaamallesbestaat