Mijn Klacht:
Na telefonisch gesprek met een medewerker van de klantendienst gisteren , kom ik tot de conclusie na jarenlang trouwe abonnee dat je met je klacht nergens staat en niet begrepen wordt. “Mevr wat is uw klacht eigenlijk”. Ik wil aan alle abonnees meedelen om de kostprijs van de afgelopen jaren te vergelijken. Vorig jaar €147,20 betaald voor 56 nummers, dit jaar €173(58n). Dit betekent €2,98 per nummer en in de dagbladhandelaar €2,90..DIT IS “MAAR” €26 DUURDER TOV VORIG JAAR!!!!!!!Dan spreek ik nog niet tov de vorige jaren.Wat helemaal de deur dicht doet is dat met een abonnement geen libelle lekker inbegrepen is. Dit is een andere formule , dat niet bij libelle hoort. Enkel de specials horen erbij, Dan kan je evengoed een tijdschrift naar believen bij een dagbladhandelaar kopen.
Het was heel simpel ,mevr wil je je abonnement stopzetten? In deze moeilijke tijden voor Sanoma maakt blijkbaar eentje minder weinig uit. Terwijl er alsmaar minder mensen dagbladen kopen , vind ik dit zeer KLANT ONVRIENDELIJK. Zeer makkelijk om vlug te annuleren en zo een discussie te stoppen! Heb enkele weken daaromtrent ook een mail gestuurd en tot op vandaag nog geen antwoord ontvangen.
Ik hoop van harte dat alle abonnees hun rekening eens nakijken en hierover nadenken.
Gewenste Oplossing:
Als alle abonnees hierover nadenken!.
