Klacht: Kostprijs

Ketels patricia op 10 september 2014 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Na telefonisch gesprek met een medewerker van de klantendienst gisteren , kom ik tot de conclusie na jarenlang trouwe abonnee dat je met je klacht nergens staat en niet begrepen wordt. “Mevr wat is uw klacht eigenlijk”. Ik wil aan alle abonnees meedelen om de kostprijs van de afgelopen jaren te vergelijken. Vorig jaar €147,20 betaald voor 56 nummers, dit jaar €173(58n). Dit betekent €2,98 per nummer en in de dagbladhandelaar €2,90..DIT IS “MAAR” €26 DUURDER TOV VORIG JAAR!!!!!!!Dan spreek ik nog niet tov de vorige jaren.Wat helemaal de deur dicht doet is dat met een abonnement geen libelle lekker inbegrepen is. Dit is een andere formule , dat niet bij libelle hoort. Enkel de specials horen erbij, Dan kan je evengoed een tijdschrift naar believen bij een dagbladhandelaar kopen.
Het was heel simpel ,mevr wil je je abonnement stopzetten? In deze moeilijke tijden voor Sanoma maakt blijkbaar eentje minder weinig uit. Terwijl er alsmaar minder mensen dagbladen kopen , vind ik dit zeer KLANT ONVRIENDELIJK. Zeer makkelijk om vlug te annuleren en zo een discussie te stoppen! Heb enkele weken daaromtrent ook een mail gestuurd en tot op vandaag nog geen antwoord ontvangen.

Ik hoop van harte dat alle abonnees hun rekening eens nakijken en hierover nadenken.

Als alle abonnees hierover nadenken!.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 29 maart 2018 om 10:48 geantwoord

Geachte mevrouw Ketels,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Sanoma Webcare Team.

Ketels patricia

Heeft op 30 maart 2018 om 06:47 geantwoord

Ronduit belachelijk. Klacht geplaatst in 2014. Nu, 4!! Jaar later, is dit opeens opgelost zonder een oplossing te bieden. Een oplossing is om trouwe klanten niet te bestraffen met steeds maar verhogingen van het abonnementsgeld terwijl op dezelfde site of via reclame nieuwe mensen aangetrokken worden met bonussen en deals. Je bent je trouwe klanten op die manier in hun gezicht gewoonweg aan het misbruiken. Alvast benieuwd naar jullie antwoord in 2022.

Alle klachten die gemeld zijn door