Klacht: Kosten van €370 voor het niet gebruiken van mobiel abonnement

op 05 juli 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals velen tegenwoordig verblijf ik binnenkort vijf maanden in het buitenland in verband met mijn studie. Veel providers – zoals Vodafone – bieden daarom de mogelijkheid aan om je abonnement voor mobiele telefoon tijdelijk stop te zetten. Bij KPN is dit echter niet mogelijk waardoor ik in deze vijf maanden 370 (!) euro betaal terwijl ik geen gebruik maak van de diensten. KPN gaf me twee opties: (1) mijn abonnement verlagen, maar dit is niet mogelijk (!); (2) mijn SIM-kaart tijdelijk aan iemand anders uitlenen, dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Na het schrijven van een klachtenbrief kreeg ik te horen dat het tijdelijk stopzetten van mijn abonnement ‘geen onderdeel van de dienstverlening van KPN is’ (zie bijgevoegd bestand). Ik ben inmiddels jarenlange tevreden klant van KPN, maar dit is machtsmisbruik en pure afzetterij met als enige motief geld verdienen.

Gewenste Oplossing:

Het betalen van 74 euro per maand terwijl ik op geen enkele manier gebruik maak van mijn abonnement is absurd. Ik wil realistische financiële compensatie of op een of andere manier (zonder extra kosten) in Argentinië gebruik kunnen maken van mijn abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D. van der Wegen