Klacht: Kosten terwijl ik hem niet wil gebruiken

op 13 augustus 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik ben misleid door VIABUY Prepaid creditcard. Nadat ik mijn gegevens had ingevuld, ontving ik een Prepaid Card. Nu blijkt dat ondanks je de kaart niet activeert je eerst € 90,- moet betalen . Ik heb hem niet geactiveerd. Meteen wordt ook een incasso bureau er boven op gezet. Er staat nergens aan de voorkant dat je dit bedrag moet betalen (bij de aanvraag). Ik heb meteen contact met VIABUY en incassobureau opgenomen dat ik geen gebruik wil maken van hun diensten maar beide organisaties blijven erbij dat ik dat geld moet betalen. Intussen is het opgelopen naar € 138,28. Via de website heb ik bezwaarschriften naar Intrum Justitia gestuurd. Volgens hun hebben zij deze bezwaarschriften niet ontvangen. Nu moet ik hem alsnog betalen, waar ik niet mee akkoord ga.

Ik ben tevreden als de rekening komt te vervallen en ik hem dus niet hoef te betalen. En dat er voortaan bij de aanvraag duidelijk komt te staan dat er 90 euro in rekening wordt gebracht, of je de kaart nou wilt gebruiken of niet. Puur voor de mensen die anders in de toekomst dezelfde onverwachte rekening krijgen.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantalgirl