Klacht: Kosten niet retour sturen modem

op 12 oktober 2016 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Ik krijg via de nieuwe bewoner van mijn oude adres een brief waarin staat dat ik een bedrag moet betalen, na navraag bij zeelandnet wordt mij gemeld dat dit de kosten zijn voor het nier retour sturen van de modem. tijdens het opzeggen van mijn alles in 1 pakket wegens het overstappen naar een andere provider is mij gemeld dat de modem niet retour hoeft, deze heb ik dus ook netjes op het containerpark afgeleverd. alle post, zo ook het retourformulier van de modem is naar mijn oude adres gestuurd terwijl ik sinds juni 2014 daar al niet meer woon. het alles in 1 pakket werd afgenomen op het nieuwe adres.

ik wil dat de rekening die mij wordt voorgeschoteld vernietigd wordt, en ik zou graag willen dat het telefonische gesprek wat ik had met de klantenservice op 04/07/16 wordt terug geluisterd. hierin is mij duidelijk vermeld dat de modem nier retour gestuurd hoeft te worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 13 oktober 2016 om 08:24 geantwoord

Geachte heer Nauta,

Bedankt voor uw melding, ik zie dat u naast deze melding via klacht.nl gisteravond ook telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice en kort daarna dezelfde klacht ook nogmaals via email verzonden heeft.
Uw melding is momenteel in behandeling door de juiste afdeling.
Met uw goedkeuren sluit ik uw melding op klacht.nl aangezien dezelfde melding via 3 verschillende kanalen hooguit voor verwarring kan zorgen.

Marco Schrier
DELTA N.V.
Afdeling Customer Interaction
Supervisor Support Office & MKB Desk

Alle klachten die gemeld zijn door jorisnauta