Klacht: Kortingscodes

op 06 augustus 2016 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Via verschillende sites kortingen aangeboden gekregen voor Bebeqo. 10% korting op uw gehele bestelling tot aan €99 euro teruggave bij uw bestelling, helaas werken geen één van deze codes terwijl er wordt aangegeven dat deze codes voor de maand augustus 2016 dienen. Ik wil mijn kinderwagen bestellen door deze codes maar als deze niet werken heeft het voor mij weinig zin.

Telefonisch is Bebeqo ook slecht te bereiken waardoor ik met mijn vragen niet ver kom.

Als ik mijn korting alsnog krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bebeqo over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Heeft op 09 september 2016 om 00:45 geantwoord

Wat voor oplossing is er nu aangeboden? Er wordt aangegeven dat ik contact kan opnemen, helaas krijg ik niemand aan de lijn.

Inmiddels heb ik al een bestelling geplaatst maar ben ik niet blij met de communicatie. Jammer, jullie leveren leuke producten maar bieden weinig klantenservice.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 16 november 2016 om 10:27 geantwoord

Beste
Wij danken u voor uw begrip en het oplossen van de klacht
Als u nog verdere vragen heeft kunt u ons altijd mailen naar info@bebeqo.com of bellen.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Zaterdag tussen 12.00 en 17.00 uur
Voor verdere vragen horen we het graag

Met vriendelijk groet
Bebeqo-Team

Alle klachten die gemeld zijn door Karishma.R