Klacht: kortingsacties

op 30 juni 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

Ik woon nu zo’n 6 maanden in benthuizen en heb nu al verschillende keren wat gehad met de kortingsacties. 1e keer was alle DE koffie in de aanbieding zowel filtermaling als bonen, op het kaartje stond alle pakken van 500 gram dus ik pakte er de gouden excellent variant bij. Kom ik bij de kassa telt die niet bij de actie. 2e keer was het hertog ijs, alle bakken van 900 ml in de aanbieding, ik wou de citroensorbet variant, en ja hoor deze telde weer niet. 3e keer was de cremespoeling van andrelon van 5 euro naar 2.50, kom ik thuis heb ik dus wel de volle 5 voor betaald. En het is me al best vaak gebeurd dat ik thuis kom en zie dat ik voor kortingsproducten wel de volle 100% heb betaald. Dus plus, wees duidelijk met de kaartjes bij de actieproducten en let goed op de dingen waar korting handmatig afgehaald moet worden aub. Ik probeer er zelf ook zoveel mogelijk op de letten tijdens het scannen maar dat lukt niet altijd als het erg druk is en ik heel veel boodschappen snel moet inpakken.

Ik ben wel erg tevreden over de personeelsleden bij de Plus, ze zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CGP