Klacht: Kortingen, Babyzegels en niveazomerpakket

op 22 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik kom graag bij Etos en heb vaak dar ik de kortingen niet krijg en dus het volle bedrag betaal. Dan moet ik weer terug om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen. Het is niet zo dat ik vanaf de start van de akties naar Etos ga juist aan het eind. Dan lijkt het mij wel logisch dat de akties in de computers zouden zitten?? En aan de kassa dus het juiste bedrag zal scannen, maar HELAAS!
En de Babyzegels die mijn vriend NOOIT krijgt, waarom weet ik niet. Op de bon staat hoeveel hij er zou ontvangen maar krijgt ze niet! Als ik een andere dag terug ga met de bon, krijg ik ze NIET mee:( heb heel veel zegels gemist op deze manier, ik ben zelf zover dat ik mijn vriend niet meer laat gaan,men het zelf probeer.
Wat betreft het niveazomerpakket: was laatst bij Etos Buikslotermeerplein en op de bon stond gratis niveazomerpakket, ik vroeg ernaar en er werd gezegd dat ze deze niet meer hadden. Helaas heb ik mijn bon moeten inleveren omdat er een aktie NIET berekend was en zij de bon moesten hebben voor hun administratie:( dus ik kan helaas niks hard maken.

Wanneer ik te reden ben is als ik minstens een volle spaarkaart aan Babyzegels ontvang want die heb ik echt misgelopen van alle keren dat mijn vriend naar Etos gaat.
Beter gelet gaat worden op de akties en die goed doorvoeren in de kassa computers.
En dat ik alsnog een gratis niveapakket ontvang.
ik hoor graag of dit allemaal mogelijk is, alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saartje79