Klacht: Korting niet ontvangen en bedrijf reageert niet op mails

op 21 mei 2020 over 24/7 Discount in de categorie Spaarprogramma's

Op 233 jl. heb ik via 247 Discount bij Beautyfashionshop.nl een bestellingen gedaan voor E 94,50. Daarover zou ik op mijn 247 Discount-account 3,25% korting krijgen bijgeschreven E 3,07.
Op 55 een mail gestuurd naar [email protected] zoals dat op site staat met alle bewijzen.
Geen reactie en weer gemaild: geen reactie.
De bestelling stond eerst op in behandeling ‘ en was opeens helemaal verdwenen.
Nadat ik de bestelling heb geplaatst en betaald had, heb ik een bevestiging ontvangen dat ik via 247 Discount bij Beautyfashionshop besteld had.
Beautyfashionshop geeft ook niet thuis en zegt niet aangesloten te zijn bij 247 Discount terwijl ik wel via 247 pak de korting 3,25%’ op hun site terecht ben gekomen.
Ik voel me behoorlijk bedonderd door beide partijen!!!!!

Als 247 Discount de 3,25% van E 94,50 E 3,07 op mijn 247 Discount-account is bijgeschreven.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 Discount

Reactie van de melder van de klacht Rietje57

3 maanden geleden - Hoezo krijg ik al direct van klacht.nl een mail dat de klacht niet in behandeling wordt genomen door 247 Discount? Is er al contact geweest met 247 Discount? Hoop dat 247 Discount het nog fatsoenlijk gaat afhandelen, want de bevestiging heb ik van hun ontvangen dat ik via hun bij Beautyfashionshop besteld heb en het bedrijf staat ook nog steeds op hun site als ik de naam ingeef. Heb er foto's van gemaakt, dus bewijzen genoeg. Eerst was het Jiggys en opeens ging het over naar 247 Discount met dan nu de problemen!!!! Niet netjes om zo met klanten om te gaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 Discount nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rietje57