Klacht: korting black friday bestelnummer 10203112869246

Virgenie Corstjens op 04 december 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Vorige week heb ik op black Friday diverse truien besteld. Omdat uw site vastliep, lukte de laatste stap van bestellen niet. Ik heb het enkele uren geprobeerd, zonder resultaat. De volgende ochtend weer geprobeerd, maar toen ging de korting er automatisch van af. Toen heb ik gebeld met Zalando, medewerkster Keziban. Ze vertelde dat ik gewoon kon bestellen, dat als het product verzonden was ik weer telefonisch contact moest opnemen mijn bestelnummer melden en dan zou de korting alsnog verrekend worden. Hiervan heeft ze een notitie gemaakt. Inmiddels heb ik al de producten gekregen en heb ik vanochtend volgens afspraak telefonisch contact opgenomen. De betreffende medewerker kon de notitie wel zien maar vertelde mij dat de korting niet verrekend kon worden. U begrijpt dat ik dit niet kan waarderen. Graag spoedig aan mij laten weten of de korting alsnog verrekend kan worden, zo niet dan stuur ik de artikelen terug.

korting alsnog verrekenen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Virgenie Corstjens