Klacht: korte gestelde termijn dwanginvordering en opsturen per post

op 28 september 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 27-09 een brief van de deurwaarder op mijn brievenbus gehad . De brief is getekend op 23-09-2016.
dus , het was toen al 4 dagen te laat dat ik dat brief heb ontvangen.

Aangezien ik niet eens ben met deze vordering , vraag ik meer tijd om maatregelen te treffen tegen deze zaak.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 03 oktober 2016 om 15:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Heeft op 03 oktober 2016 om 21:38 geantwoord

Dat kan ik geen oplossing noemen. Ik ben onterecht in een verwarrende en onterechte situatie terecht gekomen. Ik zal via de adres dat ik van cannock chase kreeg een bezwaar maken . Verder zien wij wel later of een oplossing komt.

Alle klachten die gemeld zijn door roozali