Klacht: Kort door de bocht over Haarlem Noord. i.p.v. de kanaalroute

The observer op 04 april 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Beste,
Ik woon in Haarlem-Noord. Ik ben nu voor de 3e keer verhuist ivm overlast Polderbaan.
Ik ben bekend met hartfalen en diabetes. In de woning die ik nu bewoon kon ik eerst van af mijn balkon de vliegtuigen rechtdoor zien vliegen waar na ze afbuigen op vrijwel onbewoond gebied. De zo genaamde Kanaalroute.

Plotseling eind 2016 begonnen vliegtuigen in eens i.p.v. rechtdoor te vliegen en dan een bocht te maken in eens vlak over ons appartement te vliegen. Kort door de bocht zeg maar. Wij natuurlijk bellen naar BAS aanspreekpunt. Waar stellig werd ontkent…welnee er ligt daar een onweerfront er is niks veranderd!!!

De leugen regeert want inmiddels gaat 90 procent nu eerder de bocht in en kunnen wij van de zomer niet meer op ons balkon zitten en in onze AA woning dreunt het door. Na een uitzending van Zembla ook jongslede kwam naar voren dat Schiphol deze verandering heeft doorgevoerd om kerosine uit te sparen!!! Wij voelen ons ernstig gedupeerd na meerdere uitzendingen over Schiphol (Zembla Monitor etc.) willen wij graag dat Schiphol aan de oorspronkelijke wettelijke kanaalroute houdt!! We worden van kastje naar de muur gestuurd. Nu hebben we even rust want de Polderbaan is 2 weekjes in onderhoud. Maar straks barst het weer los. DIT MAG NIET ZO MAAR KUNNEN!!!

Houd aub de kanaalroute aan!
uw betoog dat vliegtuigen kunnen kiezen op 900 meter hoogte slaat nergens op!

Veel halen niet eens die hoogte! vooral de oude herrie KLM herrie bakken met motoren uit de vorige generatie halen dat niet!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door